Lees hier binnenkort reviews over tentoonstellingen

by Jelle Passchier
80 views

Binnenkort kun je recensies en reviews over tentoonstellingen van musea vinden én lezen op ‘tentoonstellingsreview.nl‘. Een website die niet zozeer kijkt naar objecten uit een tentoonstelling, waar reviews in kranten en andere media vaak wel over gaan, maar kijkt naar hoe de tentoonstelling is opgebouwd, vormgegeven en welke (audio)tours, producten, diensten en/of andere experiences er aanwezig zijn. Er wordt tevens vanuit een ‘insiders view’ gekeken naar de tentoonstellingen, want het team van de website bestaat o.a. uit erfgoedprofessionals, content creators en tentoonstellingsmakers. Mensen uit het veld dus die hun blik laten schijnen op tentoonstellingen en op de museumwereld.

Transformatie van marketingSpark

Marketingspark zou van enkele reviews korte samenvattingen gaan publiceren. Op tentoonstellingsreview komen tegelijkertijd links naar marketingSpark. Deze ‘samenwerking’ van beide websites past goed bij de wens van marketingSpark om de hoofdfocus, en daarmee de website en diensten, te verleggen. De focus moet meer op cultuur komen te liggen. Dit moet gebeuren door middel van nieuwe en unieke content over en uit de cultuursector. Denk hierbij aan interviews, video’s, inside stories, reviews etc.
Dit project is in volle gang en er gaat onder andere met studenten van de opleiding ‘creative business’ gekeken worden naar welke (creatieve) mediaconcepten, producten en/of diensten het meest geschikt zouden zijn voor het gewenste doel.
Wij hopen jullie, onze zeer gewaarde lezers, straks op een nieuwe manier nog meer bijzondere en unieke verhalen over en uit de cultuurwereld te kunnen brengen.

Wat zou jij graag willen zien en/of willen lezen? Laat het ons weten!

You may also like